ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ακαδ. έτους 2016-2017 - 5 έως 12 Σεπτεμβρίου 2016
Βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για την εγγραφή σου στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου (Ακαδ. Έτος 2016-17)
1. Είσοδος στην εφαρμογή του Υπουργείου
Η ηλεκτρονική εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας είναι στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://eregister.it.minedu.gov.gr Η πρόσβαση στην εφαρμογή γίνεται με τον ίδιο κωδικό πρόσβασης (password) που χρησιμοποίησες για την εισαγωγή σου στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου. Η εφαρμογή θα βρίσκεται σε λειτουργία έως και 12 Σεπτεμβρίου 2016.
Μέσα από την ηλεκτρονική εφαρμογή οι επιτυχόντες/επιτυχούσες, στην περίπτωση που έχετε εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θα δηλώσετε τη Σχολή ή το Τμήμα στο οποίο είστε ήδη εγγεγραμμένοι και θα αιτείστε ταυτόχρονα τη διαγραφή τους, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή στη νέα Σχολή ή στο νέο Τμήμα.
2. Παραλαβή προσωπικών κωδικών από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου για πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Ιδρύματος
Μετά την ηλεκτρονική εγγραφή στο Υπουργείο και αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία αποστολής των πινάκων εγγραφέντων από το Υπουργείο στις Γραμματείες των Τμημάτων και γίνει ο σχετικός και αντιπαραβολή των στοιχείων (περίπου τέλη Σεπτεμβρίου) θα πρέπει να αναζητήσεις τους κωδικούς πρόσβασης μέσω της διεύθυνσης https://ype.aegean.gr/setyourpass/ που σου παρέχει το Τμήμα, ώστε να έχεις πρόσβαση σε μια σειρά από ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Με τους κωδικούς αυτούς:
- θα δηλώσεις τα μαθήματα που θα παρακολουθήσεις κατά το πρώτο εξάμηνο (πρώτη εβδομάδα μαθημάτων)
- θα υποβάλλεις αίτηση για φοιτητική ταυτότητα (πάσο)
- θα επιλέξεις τα βιβλία
- θα έχεις πρόσβαση στην ηλεκτρονική Γραμματεία για να παρακολουθείς τους βαθμού σου, να αιτείσαι βεβαιώσει κλπ
Λεπτομέρειες για τη διαδικασία παραλαβής των προσωπικών σου κωδικών θα βρεις στη διεύθυνση http://www.aegean.gr/aegean2/news/2015_16/general/2015_9_29_unsernames.html
3. Αποστολή δικαιολογητικών στη Γραμματεία του Τμήματός σου
Αφού παραλάβεις τους προσωπικούς σου κωδικούς από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου θα πρέπει μέχρι και 7 Οκτωβρίου 2016 να καταθέσεις αυτοπροσώπως ή με νομίμως εξουσιοδοτημένο πρόσωπο ή με ταχυδρομική αποστολή στη Γραμματεία του Τμήματος τα ακόλουθα:
1) Υπογεγραμμένη (με το γνήσιο της υπογραφής) την αίτηση εγγραφής
2) Δύο πρόσφατες έγχρωμες φωτογραφίες τύπου αστυνομικής ταυτότητας
3) Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας,
4) Πιστοποιητικό Μητρώου Αρρένων
Εάν επιθυμείς Βεβαίωση Σπουδών για Στρατολογική χρήση (αναβολή στράτευσης) χρειάζεται να καταθέσεις Πιστοποιητικό Μητρώου Αρρένων. Η αίτηση για τη Βεβαίωση Σπουδών για Στρατολογική χρήση μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής εφαρμογής Students Web: https://studentweb.aegean.gr/ του Πανεπιστημίου Αιγαίου εισάγοντας το user name και password που έχεις λάβει από το Πανεπιστήμιο ή καταθέτοντας αίτηση μέσω ΚΕΠ.
Σε περίπτωση που δεν κατατεθεί ή αποσταλεί Πιστοποιητικό Μητρώου Αρρένων, υπάρχει η δυνατότητα αυτεπάγγελτης αναζήτησής της από τη Γραμματεία του Τμήματος, όμως η «Βεβαίωση Σπουδών για Στρατολογική Χρήση» θα χορηγηθεί με κάποιες ημέρες καθυστέρησης.
Στην περίπτωση που τα παραπάνω αποσταλούν ταχυδρομικά, θα πρέπει να συνοδεύονται από σχετική επιστολή, Υπόδειγμα της οποίας επισυνάπτεται.
Τέλος, όσοι εκ των επιτυχόντων/ουσων που θα πραγματοποιήσουν την ηλεκτρονική τους εγγραφή ενδιαφέρονται για την υποβολή των αιτήσεων για δωρεάν σίτιση και στέγαση, θα πρέπει να ανατρέξουν στην ιστοσελίδα: https://studies.aegean.gr/sitisistegasi2016 προκειμένου να ενημερωθούν σχετικά.
Συμπληρωματικές πληροφορίες γαι τους πρωτοετείς φοιτητές θα βρείτε στο http://quality.aegean.gr/ypodoxi/
Για οτιδήποτε νεότερο θα ενημερωθείτε σχετικά από τη Γραμματεία ΠΠΣ ΤΜΟΔ
Καλή Ακαδημαϊκή Χρονιά!